درمان عفونت کلیه - درد کلیه
نوشته شده توسط : webomomi120

به گزارش سایت اطلاعات عمومی : از نشانه های اولیه عفونت کلیه درد در قسمت پایین پشت است. ممکن است این درد عفونت کلیه نباشد اما احتمال آن برای بروز عفونت کلیهبالا است. گاهی این درد ممکن است در ناحیه بین باسن و آخرین دنده رخ دهد. اگر این درد مربوط به عفونت کلیه باشد نشانه های دیگری مانند تب، درد هنگام ادرار و سوزش به همراه خون را نیز به همراه خود دارد. اگر این درد را احساس کردید حتما باید به پزشک مراجعه کرده و درمان عفونت کلیه را شروع نمایید.

 

منبع بیماری عفونت کلیه در مثانه رخ می دهد. اگر برای درمان عفونت مثانه عمل نکنیم این عفونت به کلیه ها نیز گسترش می یابد. عفونت کلیه یک بیماری بسیار جدی است که باید حتما درمان شود. اگر از علایم عفونت کلیه چشم پوشی کنیم و دنبال درمان آن نرویم باعث آسیب دائمی در کلیه های ما می شود.

 

 

بررسی روش های درمان عفونت کلیه

کلیه ها در بدن مسئول حذف مواد زاید خون و کارکرد صحیح بدن هستند. عدمدرمان عفونت کلیه باعث ایجاد عفونت پروستات، عفونت مثانه و سنگ کلیه می شود. زنان بیشتر در معرض ابتلا به عفونت های کلیوی هستند به همین دلیل باید بیشتر مراقب خود باشند.

 

,درمان عفونت کلیه درمان بیماری بیماری ها, سلامت,[categoriy]

 

آب لیموترش برای درمان خانگی عفونت کلیه

یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای درمان عفونت کلیه آب لیمو ترش است. برای دریافت نتایج بهتر باید آب لیمو ترش تازه که در منزل تهیه شده است را میل نمایید. اسید استیک موجود در لیموترش باعث حل شدن سنگ کلیه و بهبود عفونت کلیه می شود. برای این منظور، صبح و به صورت ناشتا یک لیوان از مخلوط آب و آب لیمو ترش تازه را میل نمایید. هنگامی که درد شدید کلیه دارید می توانید ۴ قاشقآب لیمو ترش را در یک لیوان آب حل نمایید و میل کنید. همچنین می توانید به این مایع ۴ قاشق روغن زیتون نیز اضافه نمایید. اگر بدن به این درمان پاسخ دهد به مدت ۲۰ دقیقه کاهش درد را در بدن خود احساس خواهید کرد.

 

,درمان عفونت کلیه درمان بیماری بیماری ها, سلامت,[categoriy]

 

مزیت های آب برای عفونت کلیه

برای خلاص شدن از درد کلیه مقدار زیادی آب بنوشید. نوشیدن آب به مقدار کافی از تشکیل سنگ کلیه پیشگیری می کند. همچنین موجب دفع سنگ های ایجاد شده در کلیه از طریق مجرای ادرار می شود. نوشیدن آب موجب رقیق شدن ادرار و پیشگیری از رسوب املاح معدنی و نمک در کلیه می شود. مهمترین نکته برای دریافت خواص آب کاهش درد عفونت کلیه است و بسیار موثر برای درمان عفونت کلیه می باشد. بنابراین افراد مبتلا به درد و عفونت کلیه مقدار زیادی آب بنوشند.

 

,درمان عفونت کلیه درمان بیماری بیماری ها, سلامت,[categoriy]

 

فواید تخم کرفس برای عفونت کلیه

تخم کرفس سرعت دفع مواد زاید در کلیه ها را افزایش می دهد. کرفس با خواصی که دارد باعث افزایش میزان ادرار می شود از این رو موجب تسکین درد کلیه ها می شود. روغن فراری که در کرفس وجود دارد به دلیل خاصیت ضد قارچی باعث حذف سریع باکتری ها می شود. بنابراین برای درمان عفونت های کلیوی بسیار موثر و مفید است. برای دریافت این خواص یک قاشق غذا خوری تخم کرفس را آسیاب نمایید و در یک فنجان آب داغ بریزید و صبر کنید تا خنک شود. این محلول را صاف نمایید و سپس بنوشید. این چای را سه روز در هفته میل نمایید. این نکته را را بدانید که کرفس سبب تحریک رحم می شود. پس زنان باردار باید از مصرف آن جلوگیری نمایند.

 

,درمان عفونت کلیه درمان بیماری بیماری ها, سلامت,[categoriy]

 

درمان عفونت کلیه با آویشن و پونه

پونه دارای خواص درمانی فراوانی است که مهمترین آن ها عبارتند از دفع اسهال، دفع تنگی نفس و گرمای بدن مفید و موثر می باشد. برای دریافت خواص پونه برایعفونت کلیه، آویشن، گل پونه، تخم شوید و تخم گشنیز را بکوبید. یک قاشق غذاخوری از این پودر را در مقداری آب ریخته و بجوشانید. این جوشانده برای درمان عفونت کلیه و درمان سنگ کلیه، سنگ صفرا،  انواع سنگ مثانه و انواع روماتیسممفید است.

 

,درمان عفونت کلیه درمان بیماری بیماری ها, سلامت,[categoriy]

 

خواص سیر برای عفونت کلیه

سیر یک از قوی ترین درمان ها برای درد و عفونت کلیه است. سیر دارای ماده ای به نام آلیسین است، این ماده دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد قارچاست. سیر به دلیل ویژگی آنتی اکسیدانی که دارد، علاوه بر درمان درد و عفونت کلیه، برای درمان انواع بیماری ها نیز موثر است.

فواید آلوئه ورا برای کاهش عفونت کلیه

گیاه آلوئه ورا یک نوع گیاه معجزه آسا برای درمان انواع بیماری ها محسوب می شود. همچنین آلوئه ورا برای دفع سموم بدن بسیار مفید است. برای این منظور، برگ آلوئه ورا را با آب نیم جوش مصرف نمایید تا عفونت کلیه های شما را به سرعت درمان بخشد.

 

,درمان عفونت کلیه درمان بیماری بیماری ها, سلامت,[categoriy]

 

عفونت کلیه یک نوع بیماری است که حتما باید اقدامات لازم را برای درمان آن انجام دهید، زیرا ممکن است خطرات جدی و همیشگی برای کلیه های شما  به همراه داشته باشد. در این مقاله با موثرترین روش ها برای درمان عفونت کلیه و درد کلیهآشنا شدید. اگر می خواهید با انواع بیماری ها و روش های درمان آن آشنا شوید به بخش بیماری ها مراجعه نمایید.

تفاوت درد کمر با درد کلیه

اگر شماهم گاهی اوقات درد کلیه با کمر را اشتباه میگیرید این مطلب را بخوانید.

 

 

منبع:akairan.com





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سلامت , پزشکی , عفونت کلیه , کلیه , عفونت , نفخ معده , نوشیدنی , عفونت ادرار , کمر درد , درد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: