ده اشـــــتباه بزرگـ در رژیـــــــمـ گرفــــــتن
نوشته شده توسط : webomomi120

3- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید دور انواع و اقسام چربی را خط بکشید.
همه ما در حد تعادل به چربی احتیاج داریم،ضمن این که چربی‌ هم خوب و بد دارد؛چربی امگا 3 است که در ماهی و سایر غذاهای دریایی یافت می‌شود و کلی خاصیت درمانی دارد.

4- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید غذایتان را نصف کنید تا وزنتان نصف شود.
با بهترین رژیم‌های دنیای هم نباید ماهانه بیشتر از 4 کیلو وزن کم کنید؛و گرنه وزنتان برمی‌گردد.اگر تند بروید،نتیجه معکوس می‌گیرید؛چون دیر یا زود خسته می‌شوید و با ولع بیشتری به غذاهای ممنوعه حمله می‌کنید.برای لاغر شدن باید شیوه زندگی‌تان را تغییر دهید (شماره 5 را بخوانید.(

5- اگر می‌خواهید لاغر شوید،فقط باید اراده داشته باشید.
واقعیت این است که بجز اراده،پای عوامل دیگری هم در میان است:ژنتیک،تغذیه،تحرک و… اصل اساسی این است که نمی‌توانید مثل سابق کم ‌تحرک و پرخور باشید و انتظار داشته باشید وزنتان هم کم شود.برای لاغر شدن باید به شیوه‌ جدیدی از زندگی عادت کنید؛شیوه‌ای که در آن هم کمتر و سالم‌تر غذا بخورید،هم بیشتر و مداوم ‌تر فعالیت کنید؛حتی اگر این فعالیت را محدود کنید به یک پیاده‌روی روزانه.
 
6- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید دور لبنیات را خط بکشید.
با وجود لبنیات کم‌چرب،این حرف‌ها شنیدن ندارد؛مخصوصا برای خانم‌ها که نیاز بیشتری به کلسیم دارند و باید لبنیات بیشتری مصرف کنند.تازه برخی تحقیقات نشان داده‌ که دریافت میزان کافی کلسیم نه‌ تنها چاق ‌کننده نیست؛ بلکه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

7- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید زیاد آب بنوشید.
زیاد آب نوشیدن،خوب است؛ولی کافی نیست.اگر کسی فقط با همین کار لاغر شود،احتمالا دلیلش این است که قبلا به جای آب،بیشتر آبمیوه و نوشابه‌های گازدار می‌خورده و حالا آب را جایگزین آنها کرده است.طبیعی است که کالری آب از نوشابه کمتر است و کمکش به کاهش وزن، بیشتر.

8- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید بیشتر نوشابه بخورید تا گرسنگی به سراغتان نیاید.
 میزان قند خالص موجود در یک بطری نوشابه گاز‌دار بیش از 300 میلی‌گرم است و همین یک بطری می‌تواند 150 کالری انرژی وارد بدنمان ‌کند.قند موجود در یک بطری نوشابه گازدار برابر است با قند 2 بسته شکلات.چاقی از جدی‌ترین تهدیدهای نوشابه‌های گازدار است.

9- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید نوشابه رژیمی بنوشید.
در نوشابه‌های رژیمی به جای شکر از یک شیرین‌کننده مصنوعی (عمدتا آسپارتام) استفاده می‌کنند که هم اشتها آور است،هم می‌تواند باعث سردرد،سرگیجه و ضعف حافظه شود.ضمن این که مصرف بیش از اندازه آسپارتام می‌تواند ‌عوارض دیگری هم داشته باشد:تومور مغزی،نقص عضو جنین و حمله‌های صرع.

10- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید غذاهای لاغرکننده بخورید.
اگر چنین غذایی پیدا کردید،سلام ما را هم به او برسانید




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ده اشـــــتباه بزرگـ در رژیـــــــمـ گرفــــــتن , رژیم , لاغری , وزن , شب , شام , نهار , صبحانه , لبنیات , نوشابه , رژیم و لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: