بزرگ ترین ویلای روی آب جهان
نوشته شده توسط : webomomi120

 

وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: آیا اقامت در یک جای دور برای چند روز روی یک مرداب جذاب خواهد بود؟ اگر جواب شما به این سوال نه باشد شاید یک اقامتگاه خصوصی در مالدیو نظر شما را تغییر دهد. این اقامتگاه خصوصی لقب بزرگ ترین ویلای روی آبی جهان را یدک می کشد و تا شعاعی برابر با سه زمین فوتبال هیچ همسایه ای در اطراف آن وجود ندارد. این عمارت که روی ستون هایی خاص قرار دارد متعلق به هتلی به نام گیلی لانکانفوشی است که در سال ۲۰۱۵ عنوان بهترین هتل جهان را به خود اختصاص داده بود.

اگر چه در سال های اخیر تغییرات زیادی در این عمارت رخ داده اما نمای کلی و ماهیت آن همچنان حفظ شده است. در ساخت و بازسازی این عمارت تاکید اصلی بر روی طبیعت اطراف بوده و با استفاده از مصالح بادوام و ترکیب کردن فرهنگ و سنت مالدیو با این اقلام، بافت طبیعی و سنتی آن حفظ شده است. سقف های گالی پوش شده مانند تمامی عمارت های تفریحی دیگر در مالدیو از کاجان ساخته شده است؛ شاخه ی یک درخت خرمای منحصر به فرد که مردمان قدیمی مالدیو از آن برای ساخت سقف خانه های خود استفاده می کردند. مبلمان این عمارت از چوب ساج هندی و سرو و کاسارینای استرالیایی ساخته شده است.

اغلب خانواده ها در این عمارت مستقر می شوند. گاهی نیز دوستانی برای برگزاری یک جشن تولد یا سالگرد یک اتفاق بزرگ به این عمارت می آیند و در تمام این مدت دو خدمتکار در اختیار آن ها خواهند بود. اما اقامت در این ویلای روی آبی شبی ۱۴٫۷۰۰ هزینه خواهد داشت. سعی شده که این عمارت ظاهری بسیار نزدیک به طبیعت داشته و از اینترنت و تلویزیون های پلاسمای بزرگ در آن خبری نیست. در واقع هدف اصلی از اقامت در این ویلای بزرگ و زیبا احساس آرامش و تنهایی کردن و دور بودن از هیاهو و شلوغی زندگی شهری است.
اقامتگاه خصوصی گیلی لانکانفوشی؛ بزرگ ترین ویلای روی آبی جهان




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دکوراسیون , بنای دیدنی , هتل , بهترین هتل جهان , خانه روی آب , ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: