با فیل گوش ورم مفاصل را درمان کنید!!
نوشته شده توسط : webomomi120


فیل گوش

برای بیماریهای نقرس، رماتیسم و ورم مفاصل مفید می باشد و در طب از ریشه و برگ آن استفاده می کنند.

مشخصات ظاهری فیل گوش یا کالادیوم:

زیبایی عمده کالادیوم به خاطر برگ های تزئینی بسیار نازک قلبی شکل آن و بافت کاغذی اش است. این برگ ها از غده دفن شده در خاک و ساقه های نازک ساقه رشد میکند. برخی از ترکیب رنگ های آن چشم نواز و قابل توجه هستند، مانند هیبرید lord derby با برگ های سبز و صورتی با رگه های سبز و candidum با برگ هایی دارای رگه های سفید و زمینه سبز.

پرورش و نگهداری از کالادیوم در داخل خانه: کالادیوم یک گیاه غده دار است به طوری که شاخ و برگ تنها از اواخر بهار تا آغاز پاییز رشد میکنند و تابستان اوج نمایش رنگ های جذاب آن می باشد..

در آغاز بهار غده را می توان در خاک گلدان مرطوب (عمیق در حدود ۵-۸ سانتیمتر) کاشت. دمای محیط نباید کمتر از ۲۳ درجه سانتیگراد باشد

هنگامی که شاخه ها ظاهر می شود، مراقبت از گیاه به عنوان صورت زیر توصیه می شود.

محیط گرم باعث تشویق به رشد سریعتر و شاخه دادن کالادیوم میشود.

پس از دوره رشد: پس از زرد شدن برگها پیازها را از خاک بیرون آورده و در جایی گرم قرار دهید تا رطوبت آن خشک شود و ریشه های بلند و زیاد آن را حذف کنید و برای کاشتن در بهار سال بعد ذخیره نمایید.

کاربردها:

گیاه “قلب عیسی” بهترین گیاه برای قرار داده شدن در پنجره یا محیط بسته است و آنها را به عنوان یک گیاه برای محوطه سازی در اطراف بلوک های شهری میتوان استفاده نمود. کاشتن آنها در یک ردیف از کاشت تکی گیاه منظره بهتری ایجاد میکند، هر برای رشد بهت است تکی و جدا جدا کاشته شودد. گیاه کالادیوم را در بالکن و پاسیو، اگر درجه حرارت به اندازه کافی باشد، میتوان استفاده نمود.

مراقبت از کالادیوم:

دمای مناسب: دمای بالای ۲۲ درجه سانتیگراد برای این گیاه مناسب است. و دمای زیر ۱۶ درجه باعث آسیب دیدگی آن میشود.

نور:

در زیستگاه طبیعی خود گیاه قلب عیسی در مناطق سایه دار رشد می کند. در داخل خانه میتوانید آن را در یک اتاق نسبتا روشن بدون تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. نور مستقیم خورشید باعث آسیب برگ و سوختن برگ ها میشود.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: با فیل گوش ورم مفاصل را درمان کنید , فیل گوش , درد مفاصل , گیاه گوش فیل , زیستگاه طبیعت , نقرس , رماتیسم , ورم مفاصل , اطلاعات عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: