راهنمای خوش‎تیپی در دوران بارداری
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه: لباس و مُد


یکی از بهترین انتخاب ها برای شما لباس بلند است. بنابراین به دنبال لباسی باشید که تا زیر زانوی شما را می پوشاند. البته لازم نیست که لباس تان خیلی گشاد باشد، لباس هایی که فرم شکم شما را نشان می دهند نیز جذاب اند، البته این را هم در نظر داشته باشید که لباس تان در قسمت پایین باید گشاد باشد تا در راه رفتن تان مشکلی ایجاد نکند. اگر دوست دارید که ظاهرتان را از حالت یکنواختی و سادگی در آورید، کت بلند و طرحداری روی آن بپوشید. پوشیدن لباس های بلند، شما را لاغرتر و کشیده تر از حالت معمول تان نشان می دهد. در آخر، تیپ تان را با کفشی که رویه بلندی دارد، ست کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.

لگینگ ها بهترین دوستان زنان باردارند، از این جهت که نه تنها راحت اند، بلکه بسیار هم جذاب هستند و به راحتی با لباس های دیگر ست می شوند. شما می توانید یک لگینگ را در کل ماههای بارداری تان به تن کنید. برای شمایی که کل بدن تان به یک اندازه پف کرده یا چاق شده است، لگینگ مشکی بهترین انتخاب است، از این جهت که سایز اندام تان را در ظاهر کوچک تر نشان می دهد. اما نگران سادگی و رنگ تیره آن نباشید. شما می توانید به راحتی با پوشیدن یک تونیک طرح دار به ظاهرتان شادابی و تنوع دهید. برای کفش هم می توانید از صندل هایی که با رنگ تونیک تان ست است، استفاده کنید.



یکی از ساده ترین راهها برای خوش تیپ ماندن در دوران بارداری پوشیدن جامپ سوئیت است. با پوشیدن این مدل لباس، نه تنها راحت خواهید بود، بلکه دیگر نیازی به ست کردن لباس هایتان هم ندارید. بهترین رنگ جامپ سوئیت برای شما، مشکی است. اگر جامپ سوئیت تان در قسمت بالا تنه باز است، می توانید در روزهای سرد، یا حتی برای پوشاندن اندام تان، بلوزی آستین بلند زیر آن بپوشید. برای این که ظاهرتان از حالت مشکی یکدست و خفه بیرون آید، از اکسسوری های رنگی، مانند کیف یا کفشی به رنگ های روشن و جیغ استفاده کنید.


یکی از لباس هایی که در دوران بارداری به تن شما می آید، دامن است. برخلاف دیگر خانم های باردار، لازم نیست که شما رنگ مشکی به تن کنید، بلکه می توانید از رنگ های روشن و متنوع و حتی پارچه های طرح دار کمک بگیرید. اگر می خواهید جلب توجه را از روی شکم تان بردارید، از اکسسوری ها استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید با انداختن یک گردنبند، تاکید را از شکم تان برداشته و بر بالا تنه تان قرار دهید. یک کت بلند به رنگ روشن هم می تواند به ظاهر شما جذابیت بیشتری بخشد.



شلوار جین چسبان، که فرم طبیعی پاهایتان را نشان می دهد، یکی از بهترین گزینه هاست که می توانید در این دوران به تن کنید. در واقع شما با این مدل لباس، تمرکز را از شکم تان برداشته و روی پاهایتان، که حتی در طول بارداری هم تناسب خود را حفظ کرده اند، می برید. برای بالا تنه نیز، یک بلوز بلند به رنگ خنثی یا روشن می تواند بهترین گزینه باشد. برخلاف دیگر زنان باردار، شما می توانید از کمربند استفاده کنید و به کمک آن به ظاهرتان تنوع دهید. یک کفش اسپورت نیز به خوبی با تیپ تان ست می شود.

در بارداری چگونه خوش‎تیپ باشیم؟/راهنمای خوش‎تیپی مادران در بارداری
 
 
 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: زنان و زایمان , بارداری , لباس بارداری , اضافه وزن , کمر درد بارداری , زایمان , جنین , دوران بارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: